|
|
|
|
|
|
Öğrencilerimizin kelime hazinesini güçlendirmeye yönelik kasım ayı kapsamında uygulanan "Bilen Oturur" etkinliği karikatür çalışmasıyla desteklenmiştir. (Gökhan ÇETİN) |
|
|
|
Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında Kasım ayı Bilen Oturur EtkinliğiPano ÇalışmasıSözlük Tasarım Çalışmaları yapıldı. ( Emel YILDIZ) |
|
|
|
Türkçe dersi kapsamında kasım ayına yönelik "Pano Çalışması" etkinliği farklı pano örnekleri öğrenciye tanıtılarak desteklendi. (Gökhan ÇETİN) |
|
|
|
7-B sınıfıyla Anlat Bakalım etkinliği yaptık. (Özlem ÖZBİLGE) |
|
|
|
Anasınıfı A şubesi haberleşme mektupları ailelere dağıtıldı. (Merve ŞİMŞEK) |
|
|
|
"Türkçemizin Zenginlikleri" adlı etkinlik gereği Kasım ayı kapsamında yapılan sözcük tasarımı yarışması meyvelerini verdi.Öğrenciler sınıf bazlı olarak oylama yoluyla birinciyi seçtiler. (Gökhan ÇETİN) |
|
|
|
Türkçemizin Zenginlikleri kasım ayı programında "Bilen Oturur" adlı etkinliğimiz kavram haritalarıyla sınıflarımızda uygulanmaya devam ediyor. (Gökhan ÇETİN) |
|
|
|
Dilimizin Zenginlikleri Projesi için kasım ayının son haftası 5. Sınıflarla klasik eser okuması ve otur bakalım etkinliği yapıldı. (Cihan BABİR) |
|
|
|
Bilen Oturur Etkinliği (Gazi Çağrı DİRGEN)
|
|
|
|
"Dilimizin Zenginlikleri"projesi kapsamında 6/A sınıfı ile yaptığımız etkinlik (Hilal YİĞİT)
|
|
|
|
Bilen oturur etkinliği 5 G sınıfında yapıldı. (Necati YILMAZ)
|
|
|
|
Fahri Günay Ortaokulu Anasınıfı B şubesi (öğle grubu) Dilimizin Zenginlikleri Projesi Kapsamında Aile Buluşmaları Faaliyetlerinde aileler ile yüz yüze toplantı yapılarak proje hakkında bilgilendirmeler yapıldı ve hazırlanan haberleşme mektupları ailelere dağıtıldı. Ailelerde projeye katılım sağlamaları için destek istendi. (Gamze Türban)
|
|
|
|
Fahri Günay Ortaokulu Anasınıfı B Şubesi (öğle grubu) Dilimizin Zenginlikleri Projesi Kapsamında Aile Buluşmaları Faaliyetlerinde Çocukların Sözel Dil Becerilerini Geliştirmeye yönelik Türkçe Dil Etkinliğimizde hikaye öncesi Aileler ile birlikte şarkılar ,tekerlemeler, parmak oyunları söylendi. 365 Gün Öykü Serisinde yer alan “Abim’in Bavulu” isimli hikaye öğretmen tarafından okundu çocuklar ve aileler hikayeyi dinledi. Hikaye sonrası sorular sorularak cevapları alındı ve hikaye pekiştirilerek sözel dil becerilerini geliştirmeye yönelik yapılan etkinlik tamamlandı. (Gamze Türban)
|
|
|
|
Fahri Günay Ortaokulu Anasınıfı B şubesi (Öğle gurubu) Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında Aileler ile Buluşma Faaliyetlerinde ailelerin ve çocukların birlikte katılım göstererek yaptığı etkinlik kapsamında çocuklar ve ailelerin birlikte parmak kuklası ve el kuklası yapmaları sağlandı. Yaptıkları etkinliklerle kendi kelimelerini kullanarak hikaye oluşturmaları istendi. (Gamze Türban)
|
|
|
|
Kasım ayında 5-F de derste yaptırdığım "Bilen Oturur" etkinliği (Handenur ARDIÇ GENÇALİ) |
|
|
|
5-E de yaptırdığım Bilen Oturur etkinliği (Kelimelerin Eşanlamlılarını Bulma Çalışması) (Handenur ARDIÇ GENÇALİ) |
|
|
|
Kasım ayı çalışması öğrenciler Klasik Eserler okurken sınıf fotoğrafı (Handenur ARDIÇ GENÇALİ)
|
|
|
|
Kasım ayı klasik eserlerden pano çalışması (Handenur ARDIÇ GENÇALİ)
|
|
|
|
Aralık ayında sınıfta akıllı tahtadan Yunus Emre açıklamalı sözlüğünü açmışken (öğrenciler bu kelimeleri öğrenip afiş çalışması oluştursunlar diye) sınıfta çekilen akıllı tahta fotoları 5-E ve 5-F de (Handenur ARDIÇ GENÇALİ) |
|
|
|
Aralık ayı Yunus Emre ile ilgili pano çalışmaları (Handenur ARDIÇ GENÇALİ) |
|
|
|
6A sınıfı" Dilimizin Zenginlikleri" projesi kapsamında Yunus Emre'nin sözlüğünde geçen en az üç kelime ile afiş oluşturmak için yazılan sloganlarimiz (Hilal YİĞİT) |
|
|
|
Gönül Çalab' ın Tahtı: Açıklamalı Yunus Emre Sözlüğü öğrencilerle paylaşıldı.
Sözlükten en az 3 sözcükle anlamlı afişler tasarlanıp sınıfın en iyi afişinin seçimi yapıldı.
Her sınıf için ayrı ayrı birinciler seçilip okul birincisi seçildi. (Şuayb YİĞİT)
|
|
|
|
Okulumuzda yapılan afiş yarışmasında birinci seçilen afişimiz
|
|
|
|
Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında aralık ayı etkinliği olarak Yunus Emre 'nin Gönül Çalabın Tahtı sözlüğünden afiş çalışmaları yapıldı. En güzel eserler okul panosunda sergilendi.(Emel YILDIZ) |
|
|
|
Anasınıfı A şubesi veli katılımıyla etkileşimli kitap okuma etkinliği yapıldı. (Merve ŞİMŞEK) |
|
|
|
Dilimizi zenginleştiriyoruz projesi kapsamında Yunus Emre' nin Gönül Çalab' on tahtı şiiri için sözlük çalışması, şiirin dinletilmesi ve seçilen kelimeler ile anlamlı cümleler oluşturma çalışması yapıldı. (Cihan BABİR) |
|
|
|
"Dilimizin Zenginlikleri" adlı proje kapsamında Yunus Emre'nin Gönül Çalap'ın Tahtı adlı sözlük öğrencilerimize tanıtılarak afiş ve söz yarışması yapılmıştır ve ardından pano oluşturulmuştur. (Gökhan ÇETİN) |
|
|
|
Yunus Emre sözlüğünden 3 kelime seçerek slogan yarışmamız yapıldı. (Necati YILMAZ) |
|
|
|
Etkileşimli kitap okumalarının merkeze alındığı günlük eğitim akışı uygulanır yönergesi kapsamında 365 gün kitap serisinden Bu Kış Uyumasak olmaz mı isimli hikaye okundu ve kış uykusuna yatan hayvanlarla ilgili eğitici video izlendi ve sanat etkinliği ile bütünleştirildi. ( Anasınıfı B şubesi) (Gamze Türban) |
|
|
|
Okunan kitaplarda bilinmeyen kelimeler belirlenir yönergesi kapsamında 365 gün kitap serisinden Leyla’nın Renkli Dünyası isimli hikaye okundu bilinmeyen kelimeler çocuklarla beraber bulundu ve akıllı tahtadan görsellerle incelendi. (Anasınıfı B şubesi) (Gamze Türban) |
|
|
|
Veli katılımıyla çocuklar çomak kuklalarını yaptı ve bu kuklalarla hikayelerini oluşturup anlattılar. (Anasınıfı B şubesi) (Merve Şimşek) |
|
|
|
Aralık ayına ait 5/E "Anahtar Kelimelerle Hikaye Anlatma" yarışması yapıldı. (Handenur GENÇALİ) |
|
|
|
Aralık ayına ait 5/F"Anahtar Kelimelerle Hikaye Anlatma" yarışması yapıldı. (Handenur GENÇALİ) |
|
|
|
Aralık ayına ait 5/E ve 5/F"Anahtar Kelimelerle Hikaye Anlatma" yarışması yapıldı. (Handenur GENÇALİ) |
|
|
|
5-F sınıfıyla bu ayki Anlamını Bul ve Hatırlatmaca etkinlikleri yapıldı.(Handenur GENÇALİ) |
|
|
|
Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında beşinci sınıflarda " Anlamını Bul" etkinliği yapıldı.(Cihan BABİR) |
|
|
|